ETUSIVUESITTELYRANKING JUNIORITSEURATTAPAHTUMAT
BJJ SM-kilpailut 2010 on oteltu
# 25.05.2010
Brasiliaisen Jujutsun Suomen-mestaruuskilpailut vuosimallia 2010 oteltiin 22.-23.5. erityisen hikisissä tunnelmissa Turussa. Mitalistit löytyvät täältä. Ottelukohtaiset tulokset löytyvät täältä.
Tampereen Jujutsukoulu oli kilpailuiden menestynein seura ja mainittakoon myös, että samaisesta seurasta kotoisin oleva Marko Helen voitti jälleen oman ja avoimen sarjan nostaen BJJ SM-kultamitalisaldonsa yhteentoista.
Juuso Harman ottamia kuvia tapahtumasta löytyy täältä.
Teemu Matilainen saavutti ruskean vyön!
# 24.04.2010
Demian Maia myönsi GB Gymin leirillä Mikkelin Full Contactin Teemu Matilaiselle ruskean vyön.
Onnittelut Teemulle!
Uusia ruskeita vöitä Suomeen
# 20.04.2010
Marko Leisten myönsi Hiltin leirillä ruskeat vyöt Jyväskylän Fightclubin Ville Kotiniemelle ja FFG:n Juha Saariselle.
Onnittelut uusille ruskeille!
Pan American Championships 2010
# 17.04.2010
Tommy Malmberg voitti sarjansa -70kg senior 2 mustat vyöt IBJJF:n Pan American Championship 2010 kilpailuissa.
Verkkosivujen päivitys
# 01.04.2010
Ulkoasun päivityksen lisäksi kilpailu- ja lisenssijärjestelmä yhdistettiin pääsivustoon. Tulevia kilpailuita voit siis tarkkailla valitsemalla ylävalikosta Kilpailut.

Lisäksi Rankingjärjestelmää hieman muutettiin ja se lisättiin jäsentietokantaan. Infoa löytyy Kilpailut->Ranking-pisteet.
Vaihdoin jäsenrekisterin kirjainkoodiston muun sivuston kanssa yhtenäiseksi. Tämän takia ääkköset eivät näy aikasemmin tehdyissä tunnuksissa oikein. Voit korjata asian kirjautumalla kilpailusivuilla sisään ja muokata omia tietoja. Jos käyttäjätunnuksessa on ollut ääkkösiä, ne pitää tod. näk. vaihtaa. Ottakaa yhteyttä minuun jos kävi näin.

Jos sivuilta löytyy kroitusvihreitä tai bugeja niin ottakaa yhteyttä minuun osoitteeseen: webmaster@bjjliitto.fi.

Yst. Terv. Jukka Korpelainen

[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] 32 [33] [34] [35]
Upota RSS
info@bjjliitto.fi