BJJ FO 2011
# 25.11.2011
BJJ Finnish Open 2011 on oteltu ja pientä alkutakkuilua lukuun ottamatta järjestelyt sujuivat varsin mallikkaasti. SBJJL:n kilpailujärjestelmä oli ensimmäistä kertaa käytössä kilpailussa ja se saikin positiivista palautetta etenkin uudistuneiden pistenäyttöjen osalta.

Kilpailussa BJJ Centerin Janne Autio jatkoi voittokulkuaan kukistamalla kaikki vastustajansa sekä omassa sarjassaan että avoimessa sarjassa. Sinivöisissä saman teki Harri Paakkola, joka edusti myös BJJ Centeriä.

BJJ.TV lähetti koko kilpailun live-streaminä ja otteluita voi katsella heidän sivuiltaan. Tarkat tulokset otteluista löytyvät välilehden "kaaviot" alta täältä.

SBJJL:n vuoden viimeisenä virallisena kilpailuna myös SBJJL:n Ranking #1 vuodelle 2011 selvisi: Hannu Soveri Hämeenlinnan Kushin-kanista. Ranking-ykkönen palkitaan Suomen BJJ-liiton toimesta toistaiseksi määrittelemättömässä vuoden 2012 arvokilpailussa.

Uusia ruskeita vöitä
# 24.11.2011
Barreto Jiu-Jitsu Lahden  Francisco Junior Mesquita myönsi 23.10.2011 ruskeat vyöt Raimo Postille sekä Marko Kallioiselle. Samana päivänä Leonardo Noguiera myönsi ruskeat vyöt BJJ Centerin Jari Sivulalle ja Markus Pettiselle.
Onnittelut!
SBJJL hyväksyttiin SLU:n tukijäseneksi
# 15.10.2011
Suomen Brasilialaisen Jujutsun Liiton hakemus SLU:n jäseneksi hyväksyttiin. Tukijäsen saa muuten samat edut ja velvollisuudet kuin normaali SLU:n jäsen, mutta ei saa äänioikeutta SLU:n kokouksissa.
Fabio Gurgel myönsi kolme uutta Mustaa vyötä Suomeen
# 29.08.2011
Fabio Gurgel myönsi Alliancen suurleirillä Turun kamppailuareenalla mustat vyöt BJJ Centerin Juha Järviselle ja Mikko Rouvalille sekä Kushin-Kanin Terho Virrankoskelle. Lisäksi BJJ Centerin Janne Autio suoritti leirillä ruskean vyön. Suuret onnittelut uusista vöistä.
Markku Juntuselle kultaa Masters & Seniorsista
# 03.08.2011
Markku Juntunen otti kultaa Rio de Janeirossa järjestetyissä International Masters & Seniors Championship -kilpailuissa. Juntusen mestaruus tuli sarjasta mustavöiset -82,3 kg ikäluokasta senior 4. Onnittelut!