Demian Maia Experience | DME | 17.-19.10.2022

Demian Maia Experience | DME | 17.-19.10.2022
Kuvaus
DEMIAN MAIA Experience -seminaari Buli Jiu-Jitsulla

Demian Maia on jälleen Suomessa! Kolmipäiväisen The Demian Maia Experience -seminaarin aikana syvennymme hänen Backpack-systeemiinsä, jossa käydään läpi selän kontrollointia ja selästä tehtäviä lopetuksia.

Demian Maia on viidennen asteen musta vyö BJJssä, mutta erityisesti hänet tunnetaan yhtenä maailman ansioituneemmista vapaaottelijoista. Yli 20-vuotisella UFC-urallaan Maia on netonnut peräti 28 otteluvoittoa. Maia onkin yksi keskeisistä ottelijoista, joka on vaikuttanut mattopainin hallitsemisen kasvaneeseen roolin vapaaottelussa. Hänen värikkääseen kisahistoriaansa mahtuu paljon muutakin, muun muassa ADCC:n maailmanmestaruus vuodelta 2007. Maia on myös pidetty opettaja ja seminaarivieras.

Vaikka vapaaottelussa on niittänyt menestystä moni muukin BJJ-taustainen kamppailija, ovat Maian strategia, tekniikat ja ottelufilosofia hyvin uniikkeja. Seminaarissaan hän jakaa konseptiensa lisäksi paljon pieniä teknisiä yksityiskohtia, joilla on iso vaikutus selkäposition hallintaan.

“Kaikki tällä seminaarilla opettamani on käytetty maailman kovimman kamppailuareenan kautta ja testattu sen ehdottomia huippuja vastaan. Olen harvojen etuoikeutettujen joukossa, kun olen saanut laittaa omat taitoni koetukselle niin äärimmäisissä olosuhteissa. Seminaarin periaatteet ja tekniikat toimivat kuitenkin kaikilla, harrastajasta tavoitteelliseen kilpailijaan”, Demian Maia sanoo.

Seminaarin sisältö kattaa selkäposition saavuttamisen ja ylläpitämisen periaatteet, paljon hyödyllisiä tekniikoita position säilyttämiseen ja erilaisia selän lopetuksia, mukaan lukien onnistuneen kuristuksen yksityiskohdat. Oman pelin ohella seminaari antaa paremmat valmiudet reagoida vastustajan erilaisiin pakenemis- ja puolustusyrityksiin. Koska Maian selkäsysteemi pyrkii tehokkuuteen, opit myös käyttämään energiaasi taloudellisesti, mikä parantaa mahdollisuuksiasi teknisesti onnistuneisiin suorituksiin selkäpositiosta.
———————————————————————-

The Demian Maia Experience: seminaarin sisältö ja aikataulu
Teema: Demian Maian Backpack System, selän pelaaminen gissä ja no-gissa (seminaarille voi osallistua kummalla tahansa varustuksella).
Seminaari on kolmipäiväinen, harjoitusten yhteiskesto n. 7 tuntia. Osallistujille lähetetään muistiinpanot opetussisällöistä seminaarin jälkeen.

Maanantai 17.10.2022 klo. 18-20.30

-Yleiskatsaus sisältöön
-Selkään hyökkäämisen vaiheet
-Positioissa siirtymisen & selän kontrolloinnin periaatteet
-Kontrolli- ja transitiotekniikoita
-Kuinka reagoida vastustajan pakenemisyrityksiin selästä
-Drilliä ja otteluanalyysi

Tiistai 18.10.2022 klo. 18-20.30

-Selästä lopettamisen periaatteet
-Kuinka reagoida, kun vastustaja puolustaa lopetusta
-Selästä lopettamisen tekniikoita
-Kuinka harjoitella selkähyökkäyksiä
-Otteluanalyysi

Keskiviikko 19.10.2022 klo. 18-20.30

-Selästä lopettamisen tekniikoita, osa 2
-Otteluanalyysi

Paikka:

Buli Jiu-Jitsu | Urhea-halli
Mäkelänkatu 47

Hinta:

Koko leiri 160€
Yksi päivä 80€

Liput tapahtumaan tulee ostaa etukäteen Buli Jiu-Jitsun verkkokaupasta.