Everyday Porrada - Jiu-Jitsu & ADCC Summer camp 2023

Unohdin salasanani >>
Everyday Porrada - Jiu-Jitsu & ADCC Summer camp 2023
Kuvaus
Tervetuloa Brasilialaisen jujutsun ja lukkopainin suurleirille Suomen kesäpääkaupunkiin Hankoon 29.06. - 02.07.2023.

Leiri järjestetään Hangon Urheilutalolla. JÄLKI-ILMOITTAUTUMINEN AUKI, TERVETULOA!

Leirin sisältö on suunniteltu palvelemaan kaikkia lajin harrastajia valkovöisestä kokeneisiin kisakoneisiin. Sisällöstä vastaavat Suomen parhaat valmentajat ja eliittikisaajat. Leirillä panostetaan laadukkaaseen tekniikkaharjoitteluun ja sparraamiseen.

Tekniikkaharjoituksia on tarjolla monipuolisesti puvulla ja ilman, kuitenkin siten että kaikki harjoitukset on mahdollista toteuttaa haluamallaan varustuksella. Sparrit voi ottaa puvulla tai ilman oman tasonsa mukaan halusi sitten mukavaa nujuilua tai kilpailuja simuloivia eriä. Saat itse päättää mihin harjoituksiin osallistut. Ahkerille on tarjolla neljä harjoitusta päivässä!

Ohjattujen treenien lisäksi omatoiminen drillailu ja sparrailu on sallittua ja toivottavaa. Lisäksi leirillä on luvassa huikea henkisen valmennuksen luento ja hauskaa yhdessäoloa vanhojen ja uusien tuttujen kanssa. Painimisen lisäksi pääset nauttimaan Suomen kesästä hienoissa Hankon maisemissa. Joten valmistaudu kehittymään ja pitämään hauskaa!

Ilmoittautuminen ja lisätiedot tästä linkistä: https://forms.gle/Gc2UawcJ2RJqpjmo8