ETUSIVU ESITTELYRANKING JUNIORIT SEURAT LISENSSIT TAPAHTUMAT
Heikki Jussilan nogi-/lukkopainiseminaari PERUUTUSPAIKKOJA JÄLJELLÄ!
 Kuvaus Aikataulu
Tapahtumat :: Heikki Jussilan nogi-/lukkopainiseminaari PERUUTUSPAIKKOJA JÄLJELLÄ!

Uusi käyttäjä >>
Unohdin salasanani >>
Heikki Jussilan nogi-/lukkopainiseminaari PERUUTUSPAIKKOJA JÄLJELLÄ!
Kuvaus
Heikki Jussila, yksi Suomen lukkopainiskenen ykkösnimistä, saapuu Takadolle vetämään seminaaria. Jussila on muun muassa kaksinkertainen lukkopainin Euroopanmestari ja viimeisimmällä mestaruudellaan varmistanut kisapaikkansa tämän vuoden lukkopainin maailmanmestaruuskisoissa. Seminaarin aiheena on yhden jalan alasvienti ja painin perusteita jiujitsuun.

Leirille on tullut peruutuksia ja pari paikkaa olisi vielä täyttämättä! Otamme vielä myös varasijoille muutamia ilmoittautujia.

Hinta on molemmista treeneistä 20€ Takado ry.:n jäsenille ja muille 30€. Yhdestä treenistä maksetaan saman verran kuin kahdesta. Ilmoittautuminen aukeaa Takado ry.:n jäsenille 15.5. klo 12 ja muille 29.5. klo 12 mikäli paikkoja jää.

Takado ry.:n jäsenet ilmoittautuvat ja maksavat leirin myclubin kautta 29.5. klo 11:59 asti. Tämän jälkeen ilmoittautuminen on auki kaikille sähköpostilla osoitteeseen mikola.siiri@gmail.com ja sähköposti-ilmoittautujat maksavat käteisellä paikan päällä. Liikuntaedut (Smartum/Edenred/ePassi) käyvät, mutta ei paperiset liikuntasetelit.

Tervetuloa!