Karppisten NoGi seminaari Fx Jiu Jitsulla

Unohdin salasanani >>
Karppisten NoGi seminaari Fx Jiu Jitsulla
Kuvaus
Karppiset ovat täällä jälleen! Viimeksi reilu vuosi sitten Karppiset olivat mukana Fx Jiu Jitsun avajaisissa ja nyt joulun alla on uusinnan aika.

Elvira ja Lauri ovat ehta 10th Planet Jiu Jitsu blackbelt-pariskunta ja he tarjoavat ensiluokkaista Jiu Jitsu valmennusta seminaarien muodossa kiertäen maailmaa ja opettaen päivittäin MMA Team 300-salillaan Tampereella. Viimeisin kaksikon saavutus on Elviran nappaama pronssimitali ADCC-lukkopainin MM-kisoista Kaliforniasta vain muutama kuukausi sitten.

Seminaari on heti seuraavana päivänä meidän salikisojen jälkeen ja niinpä kisoihin osallistuneet saavat seminaarimaksuista osallistumismaksun 10€ pois. Seminaarin hinta on 40€ ja se varataan etukäteen verkkokaupasta ja maksetaan paikan päällä käteisellä tai kortilla. Ovelta ilman varausta seminaarin hinta on 45€.

Seminaari sisältää kolme tuntia treeniä ja tekniikan jälkeiset sparrit. Tarjolla on myös kahvia ja pientä purtavaa. Salimme tarjoaa majoituksen salin tatamilla, jos tulee kauempaa ja haluaa ottaa osaa molempiin tapahtumiin.

Aikataulua ja tekniikkasisältöä päivitetään myöhemmin lisää, mutta seminaarin ensimmäinen treeni alkaa klo 12. Salin ovet aukeavat klo 11.