MAIN FBJJF INFORANKING JUNIORS ACADEMIES LICENSES EVENTS
BJJ SM-kilpailut 2020
# 10.07.2020

Lisäinfoa liittyen elokuun BJJ SM 2020 -kilpailuihin!
Olemme liiton hallituksessa pohtineet COVID-19 -tilannetta ja siitä kohdistuvia vaatimuksia kisajärjestelyihin. Luonnollisesti emme pysty järjestämään kilpailuja entiseen tyyliin ilman erityisjärjestelyjä. Kyse on kuitenkin sisätiloissa järjestetyistä lähes 500 ottelijan kamppailu-urheilukilpailuista, joissa katsojia on paikalla useita satoja.
Tämän hetkisten tietojen valossa kilpailut tullaan järjestämään rajoitetulla yleisöllä.
Ottelijan mukana sisään kisapaikalle pääsee yksi (pääsylipun lunastava) henkilö. Hänen tulee siis saapua paikalle samaan aikaan ottelijan kanssa. Tämän lisäksi jokaisella liiton jäsenseuralla on käytettävissä kaksi seurapassia, joilla huoltajat pääsevät kisapaikalle sisään. Seurapassi luovutetaan lipunmyyntipisteessä tunnistusta (esim. hlötodistus) vastaan ja passilla pääsee kisapaikalle vain ko. passin noutanut henkilö. (Huom. ovella tarkastus koko kisojen ajan).

Koska joudumme nyt tällä kertaa turvautumaan näinkin radikaaleihin rajoitustoimiin, niin pyrimme kuitenkin mahdollistamaan BJJ-kulttuurin jalkautumista ja kotiväen kisanälän tyydyttämistä, joten tutkimme juuri tapoja tarjota live-lähetykset suoraan ottelualueilta. Näin jokainen asiasta kiinnostunut pääsisi kisatunnelmaan jopa kotisohvalta.
Tässä hankkeessa yhdistämme voimiamme Suomen kovimman lajikanavan kanssa eli mukana suunnittelemassa on BJJ Suomi ja sen kantava voima Janne Maunonen. Jos juuri sinulla on osaamista, kykyjä ja haluja auttaa suomalaista BJJ-kansaa pääsemään mukaan virtuaalisesti SM-kisojemme ytimeen, niin ota ihmeessä yhteyttä Janneen ja tarjoa auttavaa kättäsi mahdollistamaan tämäkin spektaakkeli.

Show all news
Embed RSS
USER ACCOUNT >>
Terms and conditions Privacy policy info@bjjliitto.fi