MAIN FBJJF INFORANKING JUNIORS ACADEMIES LICENSES EVENTS

I forgot my password >>
Rafael Domingos BJJ seminaari
Info
Crest Professional Fighting Center tuo lokakuussa amerikkalaistuneen, melkein jo suomalaisen, brasilialaisen Rafael Domingosin jakamaan BJJ salojaan Helsingin Metsälään kaikille lajista kiinnostuneille.

Rafi on tuttu naama näillä leveysasteilla kun mies on kiertänyt vuosien varrella maatamme salilta salille Suomen eteläkärjestä aina Rovaniemelle saakka. Sympaattinen Rafael on loistava opettaja joka ammentaa opetettavia tekniikoita omasta uniikista työkalulaatikostaan. "Ai näinkin voi tehdä " -fiiliksiltä ei vältytä.

Seminaari koostuu kahdesta kolmen tunnin setistä jotka pidetään peräkkäisinä päivinä LA 17.10 sekä SU 18.10 klo.12:00-15:00 Crestin salilla Helsingissä. Molemmat päivät treenataan puvulla.

Hinnat:
1 päivä 25€
Molemmat päivät 40€

Maksu paikan päällä käteisellä.

Seminaarilla on rajoitettu määrä paikkoja, joten ilmoittauduthan mukaan ajoissa. Sitoutuvat ilmoittautumiset facebook eventistä löytyvän linkin kautta.

Crest PFC toivottaa kaikki tervetulleiksi nauttimaan Rafin seminaarista seuraan tai tiimiin katsomatta. Lokakuussa nähdään!
USER ACCOUNT >>
Terms and conditions Privacy policy info@bjjliitto.fi