MAIN FBJJF INFORANKING JUNIORS ACADEMIES LICENSES EVENTS

I forgot my password >>
Tuomas Simolan lukkopainiseminaari
Info
ervetuloa suursuosion saavuttaneen Tuomas Simolan lukkopainiseminaarille Hilti Raaseporille 27.5.2023 Latokartanonkatu 1-3 10600 Tammisaari. Seminaarin aiheena on Tuomaksen John Danaherin ja Gordon Ryan alaisuudessa Team New Wavelle opiskellut heel hookit. Ensimmäisessä osiossa keskitytään hyökkäykseen. Joulukuussa lukkopainin Suomen mestaruuden voittanut Tuomas lopetti kaikki kolme otteluaan heel hookeilla, joten nyt tulee kisatestattua tekniikkaa. Puolustusosiossa Tuomas näyttää konseptit, jotka toimivat maailman parhaita lukkopainijoita vastaan Texasissa.

Seminaari on avoin kaikille lajin harrastajille kokemustasosta tai seurasta riippumatta. Aloittelijat oppivat heel hookit seminaarilla heti oikein, jolla säästää valtavasti vaivaa, aikaa ja kantapään kautta oppimista. Kokeneet puolestaan saavat kisatestattuja yksityiskohtia jalkalukkopeliin, jotka toimivat kovimmillekin vastustajille.

Treeni 1 Heel Hook hyökkäys klo. 11.00 - 12.30

- Tehokkaimmat sisäänmenot ja lopetusmekanismit outside ja inside heel hookkiin suoraan maailman huipulta.

Treeni 2 Heel Hook puolustus klo 13.00 - 14.30

- Tuomaksen puolustus heel hookkeihin avattuna helposti omaksuttavina konsepteina.

Tekniikkaosioiden jälkeen halukkaille avoin matto.

Seminaarin hinta on 40 euroa, joka maksetaan paikan päällä käteisellä.

Sitovat ilmoittautumiset:
anton.hamelin@gmail.com

Seminaarille on rajattu määrä paikkoja, joten varaathan paikkasi ajoissa! Nähdään matolla!
anton.hamelin@gmail.com Anton Hämelin Hilti Raasepori
USER ACCOUNT >>
Terms and conditions Privacy policy info@bjjliitto.fi