Graduointi
# 29.07.2018
Lucio Linhares on graduoinut eilen 28.7. Brazilian Jiu-Jitsu Academyn Haitham Ahmedin mustan vyön ensimmäiselle asteelle. Onneksi olkoon!
Graduointi
# 22.07.2018
Lucio Linhares on graduoinut eilen 21.7. MMA Imatran Aki Selkälän mustalle vyölle. Onneksi olkoon!
Yleiskokouskutsu
# 17.07.2018

KOKOUSKUTSU

Hyvät SBJJL:n jäsenseurat!

Suomen brasilialaisen jujutsun liitto ry järjestää yleiskokouksen Helsingissä Kallion urheilutalon (Helsinginkatu 25) tiloissa lauantaina 25.8.2018. Kokous pidetään SBJJLn järjestämän No-Gi Finnish Open 2018 -kilpailun yhteydessä ensimmäisen kilpailupäivän jälkeen kello 18.00 alkaen.

Toivomme jäsenseuroiltamme aktiivista osallistumista yleiskokoukseen. Yleiskokoukseen osallistuvia pyydetään huolehtimaan mukaan seuraltaan äänioikeuden myöntävä valtakirja.

Yleiskokouksen esityslista:

* Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen

vuoden 2017 tilivelvollisille

* Ehdotus päivittää liiton sääntöjä: Kahden vakioidun yleiskokouksen malliin siirtyminen. Syyskokous (syys-joulukuu) ja kevätkokous (tammi-toukokuu) ja näiden kokoussisältöjen lisääminen sääntöihin

(Kevätkokouksessa esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja toiminnantarkastajien/tilintarkastajien lausunto sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille.

Syyskokouksessa vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle

valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet, valitaan yksi tai kaksi toiminnantarkastajaa ja varatoiminnantarkastajaa taikka yksi tai kaksi tilintarkastarkastajaajaa ja varatilintarkastaja.)

* Ehdotus päivittää liiton sääntöjä: syyskokous päättää liittymis- ja jäsenmaksun määrästä

* Ehdotus päivittää liiton sääntöjä: toiminnanjohtajan lisääminen yhdistyksen nimenkirjoittamisoikeudelliseksi yhdessä rahastonhoitajan, sihteerin tai varapuheenjohtajan kanssa

* Ehdotus päivittää liiton sääntöjä: liiton kokousten koollekutsumiskäytänteiden päivittäminen

* Muut esille tulevat asiat

Samalla toivotamme tietenkin kaikki tervetulleiksi No-Gi Finnish Open 2018 -kilpailuihin. Kilpailuihin ilmoittautumiseen ja muihin yksityiskohtiin liittyvät tiedot löydät osoitteesta:

http://www.bjjliitto.fi/tapahtumat.php?tap=395&lang=fi .

Kilpailujuliste on niin ikään ladattavissa ja tulostettavissa osoitteessa:

http://www.bjjliitto.fi/vir_tied/nogi-fo-2018(1).pdf .

Suomen brasilialaisen jujutsun liito ry:n puolesta

Aarni Karjalainen, toiminnanjohtaja

Suomen brasilialaisen jujutsun liitto

Finnish Brazilian Jiu-jitsu Federation

www.bjjliitto.fi - www.facebook.com/sbjjl
Seuratiedot
# 13.07.2018

Hei Suomen brasilialaisen jujutsun liiton jäsen!

Pyydämme jokaista seuraa tarkistamaan oman seurakortin tietojen paikkansapitävyys osoitteessa: http://www.bjjliitto.fi/seurat.php?lang=fi . Esimerkiksi yhteyshenkilöiden tiedot tai bjj-harrastajien määrät ovat sellaisia tietoja, jotka saattavat jäädä epähuomiossa päivittämättä pitkiksi ajanjaksoiksi.

Seurojen edustajia ohjataan ottamaan yhteyttä liittoon sähköpostitse osoitteeseen info@bjjliitto.fi , mikäli edellä mainitut tiedot eivät ole ajan tasalla.

Puhtaasti paras
# 09.07.2018

Suomen brasilialaisen jujutsun liitto on nyt yksi puhtaasti parhaista organisaatioista.

Puhtaasti paras on Suomen urheilun eettisen keskuksen (SUEK) tarjoama maksuton verkkokoulutus urheilijoille ja heidän tukihenkilöilleen, jossa voi oppia ja varmistaa tietojaan dopingasioista. Verkkokoulutukseen kuuluu yhteensä seitsemän eri doping-asioiden aihealueita käsittelevää moduulia, joista kunkin suorittamiseen kuluu 3-4 minuuttia.

Sisällöltään moduulit ovat monipuolisia osallistaen tehtävien tekoon sekä tarjoten infovideoita kustakin asiapaketista. Kokonaisuudessaan antidopingsäännöstöihin perustuva koulutus sopii myös esimerkiksi oppitunnin mittaiseksi koonniksi täydentämään jo olemassa olevia koulutusmalleja tai oman tietämyksen ajankohtaiseksi kertaukseksi.

Puhtaasti paras -verkkokoulutusta varten henkilö luo palveluun käyttäjätilin, johon liitettyyn sähköpostiin koulutuksen läpikäynyt saa yhteenvedon jokaisen moduulin tärkeimmistä asioista. Kun kaikki moduulit ovat suoritettu, koulutuksesta saa diplomin.

Käyttäjätiliä luotaessa valitaan oma lajiliitto tarjotusta pudotusvalikosta. Lajiliitto voi halutessaan pyytää SUEK:lta listan kaikista oman lajinsa koulutuksen suorittaneista urheilijoista tai muista henkilöistä. Tätä kautta pystytään arvioimaan esimerkiksi kilpailuihin lähtevän edustuksen tietämys antidopingasioista.

Suomen brasilialaisen jujutsun liitto kannustaa kaikkia jäseniään tutustumaan verkkokoulutukseen ja informoimaan tästä mahdollisuudesta myös seurojen sisällä.

Puhtaasti paras -verkkokoulutus:

SUEK:n infopaketti Puhtaasti paras -verkkokoulutuksesta: