# 01.05.2018
Katjusa Hörman on graduoitu eilen 30.4. brasilialaisen jujutsun mustalle vyölle Al Ainissa Abu Dhabissa. Onneksi olkoon!
SBJJL:n valiokunnat
# 25.04.2018

Suomen brasilialaisen jujutsun liitto on perustanut yhteensä neljä valiokuntaa ohjaamaan ja kehittämään toimintansa eri osa-alueita. Valiokuntien viralliset jäsenkokoonpanot ja toiminnan vastuualueet vahvistettiin SBJJL:n hallituksen kokouksessa 14.4.2018 seuraavasti:

Juniorivaliokunta - Vastaa juniorityöstä, junnu cuppien koordinoinnista ja juniorimaajoukkueen toiminnan järjestämisestä.

Petri Hirvonen - juniorivaliokunnan puheenjohtaja

Tuomas Vaskisalmi - jäsen

Panu Ihalainen - jäsen

Mikko Suvanto - jäsen

Tuomarivaliokunta - Vastaa sääntömuutosten implementoinnista, tuomarikoulutuksen järjestämisestä ja valitsee tarvittaessa tuomarit liiton järjestämiin kilpailuihin.

Kari Jalava - tuomarivaliokunnan puheenjohtaja

Tuukka Saranpää - jäsen

Tapani Laitila - jäsen

Koulutus- ja harrastusvaliokunta - Koordinoi liiton ohjaajakoulutusta ja edistää jäsenseurojen harrastustoiminnan järjestämistä.

Tuomas Vaskisalmi - koulutus- ja harrastusvaliokunnan puheenjohtaja

Tomi Kaarela - jäsen

Lauri Karppinen - jäsen

Elvira Karppinen - jäsen

Aarni Karjalainen - jäsen

Kilpailuvaliokunta - Vastaa arvokisojen järjestelyistä ja avustaa tarvittaessa jäsenseuroja omien kilpailujen järjestämisessä.

Janne Maunonen - kilpailuvaliokunnan puheenjohtaja

Aarni Karjalainen - jäsen

Kari Jalava - jäsen

Elvira Karppinen - jäsen

Panu Ihalainen - jäsen

Riku Hapulahti - jäsen

# 21.04.2018
Tommy Malmberg ja Terho Virrankoski graduoivat tänään 21.4. Ville Heikkosen ja Lasse Hassisen (Sports Academy No. 1) sekä Juha Råmanin (F4Sport) ja Sami Narikan (Combat Society) mustalle vyölle. Onneksi olkoon!
Seurapistesäännön tarkentaminen
# 07.04.2018
Suomen brasilialaisen jujutsun liiton (SBJJL) kilpailuvaliokunnan tiedotus SBJJL:n seurapistesäännön tarkentamisesta

Tällä päivämäärällä tarkennamme seurapistesääntöjä Suomen brasilialaisen jujutsun liiton kilpailuissa siten, että mikäli ottelija on ilmoittautunut selkeästi tiimin tai muun useasta seurasta koostuvan yhteistyöelimen nimissä, ei hänen pisteitä lasketa parhaan seuran pisteistä kilpailtaessa. Urheilijalla pidetään edelleen oikeus ilmoittautua minkä tahansa jäsenorganisaation nimillä, johon kokee kuuluvansa.

Kansainväliset kilpailijat SBJJL:n järjestämissä Finnish Open -kilpailuissa saavat edustaa nimeämäänsä organisaatiota, mutta mikäli kyseessä olevan organisaation katsotaan olevan selkeästi useammasta seurasta koostuva yhteistyöelin, lasketaan se tiimiksi ja täten tiimin pisteet jätetään huomioimatta parhaan seuran kokonaispisteitä laskettaessa. Suomen brasilialaisen jujutsun liitto haluaa palkita nimenomaan seuroja urheilijoidensa menestyksestä ja siksi palkitseminen tapahtuu seuratasolla, eikä tiimien kesken.

Tämä käytäntö otetaan käyttöön myös kaikissa Junnu Cup -kilpailuissa.

Suomen brasilialaisen jujutsun liitto

# 07.04.2018
Iran Mascarenhas on graduoinut tänään Helsingin Paini-Miesten Aki Peltoniemen mustalle vyölle. Onnittelut!