WADAn v2022 muutokset!
# 02.12.2021
SBJJL syyskokous 2021
# 24.11.2021
v2021 BJJ SM-kilpailuiden yhteydessä pidettiin lauantaina 20.11.2021 SBJJL:n sääntömääräinen syyskokous.
Kokouksessa oli läsnä jäsenseuraedustajia Nokian Kamppailu-Urheilijoista, Ahjo Training Centeristä, Jyväskylän Fight Clubista, Polar Jiu Jitsu Teamista, Heraclesista, Barreto Helsingistä, MMA Team 300:sta, Tampereen Jujutsukoulusta, Lahden Gentaista ja Helsingin Ju-jutsuklubista.
Kokouksen asialista toimitettiin jäsenseuroille ja oli nähtävillä liiton sivustolla yhdistyksen sääntöjen mukaisesti. Kokouksessa valittiin kaudelle 2022 liiton uusi hallitusedustajisto:
Aki Lehto, Nokian Kamppailu-Urheilijat (pj.)
Janne Maunonen, Jyväskylän Fight Club (vpj.)
Kari Jalava, Ahjo Training Center (rahastonhoitaja)
Panu Ihalainen, Heracles
Tuomas Vaskisalmi, Barreto Helsinki
Tuomas Simola, Lahden Gentai
Anna Jylhä, Kuopin Gladiator Factory
Kokouksen pöytäkirja ja hyväksytyt toimintasuunnitelmat (2022, 2021) ja -kertomus (2020) ladataan lähiaikoina liiton dokumenttiarkistoon (verkkosivustolle).
Kiitos kaikille kokoukseen osallistuneille.
Korona-altistuminen BJJ SM-kilpailuissa 20.-21.11.2021
# 23.11.2021
Huomio BJJ SM-kilpailuiden 20.-21.11.2021 ottelijat, toimitsijat ja yleisö!!
Liitto sai juuri tiedon, että lauantaina kilpaillut ottelija on todettu maanantaina 22.11. otetulla näytteellä koronapositiiviseksi.
Lähestymme lähikontaktissa olleita ottelijoita henkilökohtaisesti.
Pyydämme kaikkia paikalla olleita tarkkailemaan oloaan ja toimimaan asian mukaisesti matalalla kynnyksellä viranomaisten ohjeiden mukaan.
3-ottelijan -sääntö
# 14.11.2021
Kilpailuilmoittautuminen päättyy vuorokauden lopussa.

Kilpailuissa on käytössä ns. 3-ottelijan -sääntö eli jos painosarjassa on vain kaksi (2) tai vähemmän ottelijoita, ei ko. sarjaa otella eikä sarjassa jaeta palkintoja; pois lukien vyöluokkien “+” -painosarjat. Ilmoittautumisajan päätyttyä kilpailijan tulee ilmoittaa 48 tunnin kuluessa halukkuutensa osallistua ylempään painosarjaan lähettämällä viestiä osoitteeseen kilpailut@bjjliitto.fi (kilpailijan tulee varmistua siitä, että saa liitolta vahvistuksen siirrosta uuteen painosarjaan). Muussa tapauksessa hänen osallistumisensa kilpailuihin automaattisesti peruuntuu ja hänelle palautetaan suorittamansa osallistumismaksu.
Liiton syyskokous / valtakirja
# 12.11.2021
Äänioikeutettuja kokouksessa ovat kaikki liiton jäsenseurat yhdellä äänellä per seura. Äänioikeuden käyttämiseksi seuran edustajalla tulee olla esittää valtakirja äänioikeudestaan tässä kokouksessa. Valtakirjan muotoilu on vapaa, mutta siinä tulee olla vähintään: valtuutetun nimi, edustettu jäsenorganisaatio, kohdistettu tapahtuma ja ajankohta sekä jäsenorganisaation nimenkirjoitusoikeudellisen allekirjoitus selvennyksineen.